Klacht

Natuurlijk doet de fysiotherapeut er alles aan om de behandeling en het contact zo goed mogelijk te laten verlopen. Desondanks kan het gebeuren dat u een klacht heeft. Het is goed om dit bespreekbaar te maken. Eerst met uw behandelend therapeut of met een andere medewerker van de praktijk. Dit zijn Eric Vrolijk en Wim van den Oever.

Neem iemand mee die u vertrouwt als u het lastig vindt om dit alleen te doen, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders. Tips over hoe u zo’n gesprek kunt aanpakken, vindt u op bijvoorbeeld de website van patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang.
Zorgbelang Nederland -0900 243 70 70 (€ 0,10 per minuut)

Bied het gesprek geen oplossing? Dan is er voor u een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure. De Klachtenregeling Fysiotherapie biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Meer informatie vind u op deze site:

De fysiotherapeut

Hieronder vind u een formulier om een klacht in te dienen:

meldformulier-klachten

Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om de klachtenfunctionaris telefonisch te benaderen. Neem hiervoor contact op met KNGF Ledenvoorlichting via 033-467 29 29. (Ma t/m vr 8.30 – 17.00 uur).